"Якісний продукт - це норма, а не перевага" Bird Cosmetics®

 

Гарантія повернення грошей за продукцію Bird Cosmetics® протягом 90 днів


Bird Cosmetics® перша і єдина компанія-виробник натуральної косметики в Україні яка дає гарантію 90 днів з дати покупки і повертає коштів за парфюмерно-косметичні товари власного виробництва які не підійшли покупцеві.

Bird Cosmetics® гарантує, що повернення коштів буде здійснено, незважаючи на діючий Закон України "Про захист прав споживачів" №1023-XII від 12.05.1991, в якому зазначено, що парфюмерно-косметичні товари входять в перелік непродовольчих товарів належної якості, що не підлягають поверненню або обміну. Постановою Кабінету Міністрів України №172 від 19.03.1994 «Про реалізацію окремих положень Закону України" Про захист прав споживачів "» затверджено Перелік товарів належної якості, що не підлягають обміну / поверненню: парфюмерно-косметичні вироби, засоби особистої гігієни, нижню білизну, дитячих товарів і т.д.

 

Що написано в Законі України і кому це вигідно простими словами


Норма закону України, роздільна не повертати кошти за товари відносяться до категорії парфюмерно-косметичних засобів дозволяє виробникам і продавцям косметики не повертати гроші за придбані продукти навіть за умови, що дані продукти належної якості, тобто якщо покупець придбав крем для рук, і навіть не відкрив його, згідно із Законом України продавець має повне право відмовити в заміні або поверненні навіть якщо покупець не встигли відійти від каси магазину. Причини чому законодавець в далекому 1994 році так вирішив, можуть бути різні, але факт залишається фактом, згідно із Законом України косметика не підлягає поверненню або обміну.

Іноді споживач стикається з ситуацією, коли набуває косметичний продукт який після відкриття виявляється не якісним, зіпсованим, неефективним, має різкий запах або не відповідає заявленим характеристикам виробника, і навіть при наявності об'єктивних ознак неналежної якості продукту не поверне витрачені гроші. Єдиний вихід з ситуації - не купувати продукт повторно, і максимум це написати негативний відгук в інтернеті, без найменшої надії на отримання компенсації. Така політика дозволяє недобросовісним виробникам виготовляти продукти без дотримання технології виготовлення, зберігання і транспортування, а продавцям реалізовувати косметичні продукти по суті без будь-яких гарантій якості усвідомлюючи, що навіть згідно із законом споживач не зможе повернути свої гроші за свідомо не якісний продукт навіть через суд.

 

Чому в Bird Cosmetics® готові повернути гроші, в разі якщо продукт не підійшов?


Компанія Bird Cosmetics® проходить процедуру отримання сертифікатів ISO: 22716-2007 GMP і процедуру нотифікації продукції для додавання її до реєстру CPNP. Наявність таких сертифікатів гарантує стабільний рівень якості продукції відповідно до вимог Регламенту безпеки косметичних засобів Європейського союзу, на етапах виробництва починаючи від закупівлі сировини, виробництва і контролю якості кінцевого продукту. По мимо продажу продуктів власного виробництва не забуває про сервіс, який гарантує правильний підбір продукту індивідуально кожному споживачеві. При оформленні замовлення в інтернет-магазині Bird Cosmetics® виключається ситуація, при якій споживач купує продукт, який свідомо не підійде або не дасть очікуваного результату.

У компанії Bird Cosmetics® впевнені в якості виготовлених продуктів, і готові давати гарантію там, де інші бренди боятися, прикриваючись Законом України «Про захист прав споживачів».

 

Для того, що б повернути товар придбаний в інтернет-магазині Bird Cosmetics® необхідно:


Зв'язатися з компанією Bird Cosmetics® будь-яким зручним способом.
Детально і не поспішаючи описати менеджеру, що не сподобалося в продукті, об'єктивно і вмотивовано пояснити чому не підійшов продукт (різкий запах, консистенція, порушений термін придатності, або інша причина).
Повідомити менеджеру реквізити рахунку для повернення коштів.


У разі, якщо у Вас залишаються сумніви в якості придбаного продукту, просимо Вас з розумінням поставитися до реалізації свого права повернення коштів. Ми хочемо обслуговувати Вас краще, в зв'язку з цим менеджер поставить низку питань, для уточнення причин повернення коштів. Тільки з огляду на відгуки та коментарі клієнтів ми можемо бути краще.

Рекомендуємо - при отриманні замовлення уважно оглядати замовлення в присутності кур'єра або співробітника кур'єрської служби. Оцініть товар візуально при отриманні, і в разі якщо він не підходить, відмовтеся від посилки, після чого повідомте нам про це, за що ми будемо Вам вдячні.